Ben kimim?

Fotoğrafım
Figen kendi halinde biri. Gezmeyi, yeni yerler gormeyi sever ama aliskanliklarindan vazgecmeyi sevmez. Burada o size neyi anlatmak isterse o var, okumak isterseniz cok sevinir ama istemezseniz uzulmez :-)

18 Ağustos 2013 Pazar

Serin Konak

Bu yaz Alacati'da Serin Konak isimli bir butik otel/ev'de konakladigimizi yazmistim.

Cok memnun kaldik, cok begendik demistim. Siz de biraz fikir edinin diye bende  konaktan bazi karelerle fotoshow yapmaya karar verdim. 

Konak, kahvaltilar ve bahceden bir kare. Bahcedeki kopegin adi Serbet.


Konagin ust katinda yeralan odalara girilen avlu kapisi ve holdeki koltuklar.


Holdeki ayna ve yunuslu obje cok şıktı. Odamizdaki tabloyu da cok begendim.


Holdeki eski dikis makinasi ve ustundeki nostaljik radyo. Altta ise odalarda ve hollerdeki objeler. 


Son olarak odalardan bazi goruntuler...


Hiç yorum yok: